brak








wtorek, 5 marca 2024

Zakładam nowy kanał na YouTube - Poszukiwani twórcy!

Od wielu miesięcy zastanawiam się nad uruchomieniem oddzielnego kanału dla moich filmików na YT.

Teraz podjąłem decyzję, aby jednak już wdrożyć ten pomysł w życie;)

Bardzo potrzebuję WAS do pomocy!;)

Dlatego poszukuję osób, które mogłyby mnie wspomóc w powstaniu tego kanału!;) Jeśli masz doświadczenie, chęci i możliwości to daj znać;)

Kogo poszukuję:
- osób z doświadczeniem edycji wideo
- osób, które mają możliwości przerobowe w tej materii (czyli dostępny czas, moc obliczeniową itp.)
- osób, które mają zdolności graficzne do stworzenia logo kanału i innych elementów (animowanych?) jakie będą używane
- osób chętnych do pracy nad kanałem
- osób z doświadczeniem w tej materii oraz serwisów społecznościowych, które mogą coś zaplanować, wykonać w sposób najbardziej optymalny
- osoby mającej doświadczenie w opracowywaniu dźwięku i głosu ludzkiego
- lektora, który ma dobrze brzmiący głos i mógłby go dodawać do filmików w języku angielskim

Oferuję wieczną chwalę i poklask widzów;))

Co na kanale będzie prezentowane?
1. Niewiele, jeśli się nikt do mnie nie zgłosi..:P
2. Wszelkie materiały, nowości i analizy gry Hero Wars (strategie, unikalne pomysły itp.)

W tym celu już obecnie mam bardzo dużą ilość filmików, które tylko czekają na obróbkę i publikację. W tym pokaźna ilość to około kilkaset filmów, które zarejestrowałem w ciągu ostatniego ponad roku grania.

Oto przykład filmików, jakie wcześniej przygotowałem (na moim ogólnym kanale YT), z Waszą pomocą takie filmiki mogą się prezentować o wiele lepiej!;)


HeroWars lalki/dolls Mushy&Shrooma

Obecnie się już zdecydowałem i przygotuję może kilka pierwszych filmików, które rozpoczną ten kanał, ale wolałbym już na tym etapie, aby to wszystko było zrobione z Waszym udziałem - czyli dobrze. Bo sam nie dam rady zrobić wszystkiego...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zapraszam do komentowania z uwzględnieniem wzajemnego szacunku i z pocziciem humoru;)

W komentarzach można używać niektórych tagów HTML: np. a,b itp.

Koszt 50 poziomu gałęzi Wielkiego Drzewa Mądrości

Niedawno doszedłem do 49 poziomu gałęzi w Wielkim Drzewie Mądrości (jakieś 3 tygodnie temu podczas wydarzenia z zadaniami Iglicy). Chodzi o ...