brak








wtorek, 28 lutego 2023

Wyzwanie 3: Lalki + złoto! (II 2023)

Przedstawiam Wam rekord naszej gildii: GROM!;)

Czyli otwarcie 385 lalek z 27 lutego 2023:


Hero Wars: 385 lalek / dolls (II 2023)

Jak został osiągnięty ten rezultat:
  1. Zaoszczędziłem 32 zabutelkowane energie, które czekały na to wydarzenie. Dodatkowo podczas jego trwania w sklepie kupiłem 2 baniaki (w ciągu 24h) za 300 szmaragdów
  2. Po zużyciu butelek, kupowałem energię za szmaragdy, wydałem 3 155 szmaragdów + około 800. (ceny energii dwa razy wzrastały z 50 szm. do 200 sz. - co ciekawe już droższe nie były, a zdaje mi się że zwykle są droższe! Gra nas kocha;) )
  3. Fartownie tego samego dnia otrzymałem:
    1. 60 + 60 energii z "Zadania dnia"
    2. 300 jako "Premia dnia"
    3. 10 + 20 + 30 + 40 - chyba za zakup szmaragdów w promocji
Dało mi to rekord nie tylko lalek, ale aktywności za dzień: 14 194 pkt. Cała nasza gildia się tak bawiła i wszyscy osiągnęli dzienną sumę 78 328 punktów aktywności!;) Co jest rekordem gildii!;)

Bonusy


Poza wygraną jaką widać na filmiku, dodatkowo po zakończeniu otwierania lalek otrzymałem:
  1. w ramach "Strażnicy Zewnętrznej Krainy" - "Ścieżki mocy" otrzymałem monety zewnętrznej krainy (ostatnia wartość to 1000). Monet było 3225
  2. w ramach "Strażnicy Zewnętrznej Krainy" - "Ścieżki zwinności" otrzymałem Monety zewn. krainy i skórki niebieskie za każde 50 zdobytych kamieni duszy. Z lalek otrzymałem 259 szt. kamieni dusz. Ostatecznie otrzymałem: 1225 skórek niebieskich
  3. Z kamieni dostałem ewolucję postaci: Celeste, Martha i Dorian.
  4. poziom drużyny przeskoczył na 94 czyli o 3 w ciągu 24 h;) a kolejny poziom wskoczył kolejnego dnia;)
Oczywiście w walkach (spalanie energii) otrzymałem masę cennych przedmiotów, które umożliwią mi awansowanie wielu postaci. Pozostałe przedmioty, które się zaplątały, będzie można sprzedać lub wymienić na coś ciekawego;)

Kasa i szmaragdy


Jak wiecie moje podejście do tego typu akcji, jest takie aby zrobić maksymalnie dużo przy najbardziej oszczędnym podejściu - choć z drugiej strony w stosunku do wydarzenia lalkowego, nie ma co oszczędzać!;)
Widzicie to wyraźnie po osiągniętych wynikach;)

Dlatego wyjaśnię, że ja co prawda wydałem parę tysięcy szmaragdów, ale z jednej strony można było je obecnie kupować bardzo tanio, gdyż w ostatnich dniach były wyprzedaże *4 - czyli najbardziej korzystne.
Dawało to możliwość codziennie kupować 1320 szmaragdów za 8 zł. Nawet jeśli przemnożymy to przez kilka dni to nie jest to duża kwota - każdy może sobie na to pozwolić.

Druga sprawa to fakt, że wcale nie trzeba było kupować (np. ja nie musiałem). Wystarczyło przez 2-3 tygodnie oszczędzać szmaragdy i to by wystarczyło na osiągnięcie takiego lalkowego rezultatu.

Więc wszystko jest łatwe, tanie i w zasięgu ręki!;)

Zabawa była przednia - musicie sami się tak zabawić następnym razem!;)

1 komentarz:

Zapraszam do komentowania z uwzględnieniem wzajemnego szacunku i z pocziciem humoru;)

W komentarzach można używać niektórych tagów HTML: np. a,b itp.

Błąd w walkach z bossem (Lara Croft)

Trwa obecnie pierwsza część wydarzenia wprowadzającego do gry Larę Croft. Jak zwykle należy wykonywać wiele walk, w tym z bossem. Born z P...