brak








sobota, 24 lutego 2024

Maksymalne Wyniesienia postaci INFO - Keira

Kilka dni temu w ramach wydarzenia Upadek Mroku (postaci Corvus) awansowałem do zadań moją pierwszą postać do maksymalnego poziomu Wyniesienia wraz z jej drugą specjalną zdolnością.
Przedstawię Wam wiele szczegółów i danych dotyczących tego osiągnięcia.

Po pierwsze oczywiście bardzo długo zbierałem zasoby do tak licznych Wyniesień w tym ostatnie zbierałem właściwie od samego początku grania, gdyż dopiero na 4 i 5 poziomie wyniesienia da się skorzystać z najwyższego poziomu kryształów i insygniów.

Awansowałem Keirę z poziomu pierwszego glifu Wyniesienia na poziomie IV aż po ostatni (nowa Zdolność) na V poziomie.


Keira Music Theme | Hero Wars

Efekt:

Moja Keira ma 172 353 mocy (choć brakuje jej nieco jednego glifu - tego zwykłego)

Keira po wystawieniu z Vexem ma 180 947 mocy (tzn. Keira z Vexem patronem mają tyle), a po wystawieniu z chowańcem, ma 307 602 mocy;)


Kryształy promieniujące zaczynają się w połowie IV poziomu Wyniesienia, ale do połowy się różnie przechodzi u różnych postaci. Keira ma łatwo bo 3-ci glif wyniesienia jest już w połowie, ale u innych postaci to może być inaczej.

Większe insygnia zaczynają się na IV poziomie tylko na najwyższym poziomie - licząc jak piętra, czyli jeśli jest jedna droga to będzie to ostatni glif wyniesienia, ale jeśli w jakiejś postaci jest kilka to będą to wszystkie, które znajdują się na ostatnim "piętrze".

Wszystkie awanse (z tego dnia) w sumie wyniosły 16k mocy (różnych postaci, choć główne są Keiry) - jednak nie dało mi to awansu w rankingu. Wygląda na to, że wszystkie 168 osób przede mną - również zrobiły podobne awanse;) Pierwszy raz widzę coś takiego;)

Odblokowanie tych wszystkich glifów Wyniesienia Keiry kosztowało mnie między innymi 69 900 000 złota. W tym ostatnia Zdolność postaci kosztowała 10 000 000 złota (przypominam, że pierwsza kosztuje 1 000 000 złota).
    Moc Keiry wzrosła z 158 583 do 172 353
    Atak fizyczny z 95 084 do 102 404
    Pancerz z 27 538 do 31 448
    Obrona magiczna z 9 737 do 12 467
    Zdrowie z 378 142 do 445 642
    Super Zdolność nr 1: Zdrowie po zmartwychwstaniu wzrosło z 56 712 do 66 846
Keira oczywiście jest moją postacią, która ma największy atak fizyczny ze wszystkich postaci (i to z druzgoczącą przewagą).

Obecnie, aby zwiększyć atak fizyczny Keiry, mogę jedynie nieco zainwestować w ostatnie poziomy artefaktów:
    Art. 1 6* 116 - daje atak fizyczny +27 498
    Art. 2 6* 111 - daje atak fizyczny +4 251
...czyli 2 artefakt nie da już zbyt wiele...

Dlatego mogę jeszcze zainwestować w chowańca - ale to nie jest takie proste (i szybkie). Mój Vex jest obecnie na poziomie 130 4* Fiolet+1 - więc sporo jeszcze można z niego wycisnąć;)

Ostatnią rzeczą, którą mogę Keirze dać są poziomy gałęzi w Wielkim Drzewie (tzw. Gałąź Roli), które Keira ma na bardzo niskim poziomie: 17 / 50 (co daje atak fizyczny +1 354). To również da jej nieco ataku oraz innych parametrów.

Wszystkie te awanse spowodowały, kolejny rekord: 12 964 dostępne Kryształy starożytnej mądrości.

Co z tym zrobię? Ja już wiem;)
A co Ty byś zrobił?;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zapraszam do komentowania z uwzględnieniem wzajemnego szacunku i z pocziciem humoru;)

W komentarzach można używać niektórych tagów HTML: np. a,b itp.

Uwaga - totem teraz można zdobyć!

Ciekawa rzecz, wg. tego youtubera zdobycie w tej chwili totemu jest dość łatwe i tanie - w porównaniu jak to było we wcześniejszych podobnyc...