brak








czwartek, 18 maja 2023

Solaris - wczoraj?

Tak jak pisałem nowy supertytan Solaris trafia za kilkadziesiąt minut do gry, jednak...

...ja już wczoraj miałem tego przedsmak!;)

Okazało się, że przy otwarciu 10 sfer (wczoraj!) wypadł mi z jednej sfery artefakt Solaris!

Jest to najprawdopodobniej pierwszy artefakt i nazywa się on "Świetność Belava".

Mam już dwa kawałki, a samej Solaris w grze jeszcze nie ma;)


Podobnie, wprowadzono zmiany w sferach w Kręgu Przywołań, otrzymałem:
  1. +30 kamieni duszy Rigela
  2. +30 +30 +30 kamieni duszy Brustara
  3. + inne wcześniej dostępne
Dusze Rigela i Brustara po raz pierwszy mi się trafiły i wszystko wskazuje na to, że od tej pory będą one normalnie dostępne w sferach!;)

Nie będę ukrywał, że bardzo długo na to czekałem;)


Update:
Następnego dnia pojawiła się już oficjalna informacja: Brustar & Rigel in the Circle of Summoning!.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zapraszam do komentowania z uwzględnieniem wzajemnego szacunku i z pocziciem humoru;)

W komentarzach można używać niektórych tagów HTML: np. a,b itp.

Błąd w walkach z bossem (Lara Croft)

Trwa obecnie pierwsza część wydarzenia wprowadzającego do gry Larę Croft. Jak zwykle należy wykonywać wiele walk, w tym z bossem. Born z P...