brak








czwartek, 13 kwietnia 2023

Wyzwanie 8: Lalkowe szaleństwo (2/2) (27 III 2023)

W poprzednim odcinku opisałem Wam błyskotliwy myk, który zastosowałem po raz pierwszy w szaleństwie lalkowym;)

Tym razem przyszedł czas na otwarcie lalek oraz kilka istotnych liczb. O jednej z nich wspominałem ostatnim razem, a na początku filmiku przekonajcie się sami co nasza gildia tym razem nawyprawiała w marcowym szaleństwie lalek:


Hero Wars Lalki 1019 szt. 27 III 2023

Około 20 minut otwierania lalek, to mój osobisty rekord!;)))

Zabawa była przednia, a rezultaty lalkowego szaleństwa odczuwam do dziś, bo jeszcze wszystkich zdobytych zasobów nie wydałem!;)

Co powinno Was wszystkich zachęcić do solidnego przygotowania się do lalkowego szaleństwa pod koniec obecnego miesiąca!

Powodzenia!!!;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zapraszam do komentowania z uwzględnieniem wzajemnego szacunku i z pocziciem humoru;)

W komentarzach można używać niektórych tagów HTML: np. a,b itp.

Koszt 50 poziomu gałęzi Wielkiego Drzewa Mądrości

Niedawno doszedłem do 49 poziomu gałęzi w Wielkim Drzewie Mądrości (jakieś 3 tygodnie temu podczas wydarzenia z zadaniami Iglicy). Chodzi o ...