brak








poniedziałek, 13 lutego 2023

Wyzwanie 1: Lalki Rigela (2/2)

Tak jak ostatnio pisałem, realizowałem w ten weekend: Wyzwanie 1: Lalki Rigela.

Oto rezultaty:


Hero-Wars: 114+ Wyzwanie lalek Rigela (Rigel's dolls challenge)

Szczegóły:
  1. Lalki Rigela: 114 + 5 + 10 = 129
  2. Kamienie duszy Rigela: 669
  3. Sfera arteraktów tytana: 210 (około -120, które miałem wcześniej)
  4. Sfery przywołania: 61 (około -24, które miałem wcześniej)
  5. Eliksir tytana: 15 885
  6. Skrzynia supertytanów: 22
  7. Skrzynia pieczęci artefaktu: 27
  8. Skrzynia starożytnego artefaktu tytana: 13
  9. Gwiezdna mana 15 284
Fajnie było!;)


Update:
Przełamałem tutaj system funkcjonowania tych lalek w grze. To spowodowało, że w pewnym momencie zaczęło mi brakować szmaragdów do realizacji kolejnych zadań (inwestowanie w skórki tytanów). Zabrakło mi dosłownie 70 szmaragdów do zrealizowania ostatniego zadania!:P (perspektywa sowitego wysypu lalek!).

Jednak w poprzednim poście pisałem, że wszystko będzie realizowane maksymalnie oszczędnie. Dlatego wyjaśniam, że kupiłem najmniejszą ilość szmaragdów (308 szt.) za 8 PLN - więc każdego na to stać.

Gdybym otwierał te lalki w miarę jak je bym zdobywał - automatycznie miałbym środki na kupowanie skórek tytanów. Jednak na potrzeby tego wyzwania - niestety okazało się, że zaczęło mi brakować środków;)

1 komentarz:

  1. ??????????????????????/?/////???/???///????????????????????????????

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania z uwzględnieniem wzajemnego szacunku i z pocziciem humoru;)

W komentarzach można używać niektórych tagów HTML: np. a,b itp.

Koszt 50 poziomu gałęzi Wielkiego Drzewa Mądrości

Niedawno doszedłem do 49 poziomu gałęzi w Wielkim Drzewie Mądrości (jakieś 3 tygodnie temu podczas wydarzenia z zadaniami Iglicy). Chodzi o ...